Monday 6 May 2013

SERABUT


 Plkn owh plkn,,,mesti sesetengah orang kalau dengar bab2 plkn ney terus memberontak tak nak p kan,,alah relax ar!!,,,aiseh buat macam aku pergi dah,,,tapi lain dengan aku ney lagi aku dengar bab plkn lagi aku berkobar kobar nak pergi sebab dengar dari pihak yang telah p plkn tu dorang kata best,,,hah,,,jeles aku lagipun aktiviti dekat plkn best2 doh tapi sayang satu je aktiviti dia yang buat ramai orang tak suka iaitu *jerit kuat kuat “KAWATTTTTT”,,betol tak betol tak??salah satu yang aku tau berkhemah dalam hutan dengar amat menyeramkan tapi amat meberansangkan *ayat tak bolh pergii.pastu ada kayaking,,yaka kayaking ,,lantak lahhh…tapi ada orang cakap kayak terpaksa dihentikan buat sementaraa waktu atas sebab2 tertentu macam kencing tikus tu,,haiihhh tikuih ney pown  kencing merata rata ,,tangkap buang negeri baru taau,,,bhuahahahaha *gelak kejam..heran sungguh aku asal lah yang si tikus ney kencing tak bertempat please pihak bertanggungjawab buat satu toilet untuk rakyat2 jelata tikus ney..kacau aktiviti manusia jaaa,k aku pown dah nak jadi bengong macam tikus daaa, so the moral of the story kita kenalah berwaspada dengan sesuatu tempat itu,,,haha masuk bab sivik pulak ney!!,,,, .tapi ada satu hal ney yang buat aku sedih sdih n geram ney .. kenapalah nasib aku malang sangat benda yang aku nak sangat tu lah  akan ada banyak halangan,,,**nasib oh nasib…orang kedah kata apa “sedih baq hang!!””  amacam tak sedeh aku dapat panggilan yang ketiga,,,KETIGA WOIIII…haha :D sad but still can laugh,,weee,,,kay stop kemerepekan,,kenapa dapat ketiga kenapa wehh…tell me why?? Bukan aku tak suka tapi waktu kumpulan ketiga tu lah banyak sangat halangan,,nak tau apa halangan dia ok salah satunya time tu lah orang pakat sibuk nak sambung study,masa tu dah boleh masuk study dah yang dapat ipta bersiap ke ipta n yang dapat matrik n so on tu bersiap sedia jugak nak masuk study..so yang pergi plkn tuk kumpulan ke3 ney tinggal ciput lah..yang tinggal ciput tu yang taknak sambung study or alas an dorang sendiri lah..hmm maksudnya 10 percent je kemungkinan tuk aku pergi plkn ney,,sedih nyaaaa..tak tercapai lah impian aku..kena buat surat penangguhan lagi .and next week pown dah nak masuk form 6 ,masuk dulu lah form 6 kan sementara tunggu keputusan upu,,,huh getar ney getar,,hanya berserah pada Allah dan takdir sajalah nak menyebelahi kita atau tak,,kalau taa dapat pasti ada hikmah,,ok lah aku dah luah yang terbuku pasa plkn ney so nak ciao dlu **tak sopan hehe…tengah menupdate blog tengok lah aku buat apa,,,layan game ..game Barbie n ape ntah,,,bye J muehehehe :*





teserlah keseksian disitu :D




ney satu lagi game yang buat wa hangat hati **hempuk lappy 



No comments:

Post a Comment