Saturday 20 April 2013

ulser..

hmmmm...pagi2 dah bunyi aku ney kan ,asal aku tak bunyi hmmm sakit tau mulut ney disebabkan jadi ulser,,huh sakit oiii...especially kalau kita termakan pedas n terkena pulak ulser tu huh gila memang pedih ...and kemudian kalau waktu kita bangun pagi sakitnya,,,please la cepat lah sikit ulser ney hilang..tak larat nak menanggung kepedihan daaa..**haha buat macam teruk sangat.** okay2...bukan apa aku ney jenis suka makan pedas so kalau jadi ulser ney kena tangguh lah pemakan pedas aku tu,,,hihi,,,tak sanggup,,:D...kesian aku kan,,,sob sob *nangeh...ok2 aku bohong je tu,,,tak nangeh pong la,,,saja buat terok.Ok mak aku ad cakap kalau jadi ulser mulut letakkan garam,huh aduh dengar macam perit tu ,bayangkan kalau kita letak garam tempat yang kita sakit macam kena pisau la,,,cuba ko letak garam tu tempat luka tu sakit tak? sakit kan,,,bayangkanlah nak letak garam,tapi demi menyihatkan kembali mulut ku  ini terpaksa lah aku letak garam ..orang kata sesuatu yang menyakitkan tu la yang akan menyembuhkan,,*pening ayat aku ...ok abaikan ...n ko tak tau ulser mulut tu macam mana,,,ney ha  ..




kecil kecil cili padi tapi memedihkan owh






letak garam oiii..hihi


ok,sekian dulu coretan tentang sakit mulut ku ini ,,,ok now nak pergi letakkan gram..kih3



No comments:

Post a Comment